19. září 2015

Your options


Když píšu tento článek, tak sedím u počítače neschopná se zvednout, díky neskutečně bolavým nohám od včerejšího výletu. Nebyl to výlet jako výlet, nýbrž Z Brna do Brna- 100 km a 24 hodin. Hned ze začátku přiznávám, že 100 jsem fakt nedala a ani jsem si na ni nevěřila už jen proto, že se začíná přes noc. Naivně jsme doufaly ve svítání slunce nad Pálavou, ale díky naší asi 5 km zacházce úplně na opačnou stranu trasy se pro nás nekonal. Takže nakonec jsme ve dvě ráno skončily na 3. stanovišti s asi 35 kilometrech v nohách. Svůj rekord jsem tímto nepřekonala, ale fakt je, že jen tak si zajít na noční výlet za Brno by mě asi normálně nenapadlo. Nejhezčí mi na tom přijde, že si vyzkoušíte co jste schopni zvládnout a jestli dokážete překonat sami sebe.
Kam až vedou Vaše možnosti?

PS: Moc děkuju za milé komentáře u minulého postu.:)
Judita






T- shirt- Reserved, trousers,cover bra- Stradivarius, shoes- Baťa,earring- Six

4 komentáře:

  1. So simply cool :)

    instax 210 giveaway - www.mykindofjoy.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nápad, jí zmísta A do místa A (:D), se mi moc líbí, taky by mě zajímalo, jestli bych to dokázala (nedokázala, ale tak, aspoň bych to zkusila :D).
    A moc se mi líbí ty boty :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ale i tak jsi překonala své možnosti a to se počítá :)

    OdpovědětVymazat
  4. nice as always, kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat