1. září 2015

Japan 2015


Slíbený článek o Japonsku je tady. Probrat se všema těma fotkama a aspoň trochu je upravit stálo hodně dřiny, ale nakonec je to tu v celé svojí kráse. Pokud budete mít někdy možnost vyrazit do Japonska, určitě to udělejte! Kultura, lidi i počasí je tam absolutně jiný a to za to prostě stojí. Já jsem se tam podívala díky skautingu. Jelikož se tenhle rok pořádalo 23. Jamboree, což je celosvětové setkání skautů konané jednou za čtyři roky a letos to právě vyšlo na Japonsko. Zúčastnili jsme se spousty programů i  s účastníky cizích zemí. Například výlet do Hirošimi, projížďka na obrovské japonské armádní lodi nebo návštěva japonské školy atp. Skoro nejvíce mě na Japonsku překvapilo počasí, protože bylo mnohem větší vedro než u nás - takový to nesnesitelný a to já jsem ještě člověk, co má vedro rád. Ale zase tam mají skvělý zmrzliny, takže se to trochu kompenzuje! :D Po Jamboree jsme byli ještě dva dny v Tokiu, kde jsme bydleli u Japonských rodin. Kupodivu Japonci moc anglicky neumí, takže s námi plynule anglicky mluvila jen jejich dcera. Naše rodina nás provedla po Tokiu, vzala nás na tradiční japonský zelený čaj Matcha, se kterým je tam naprosto všechno - třeba i příchuť Kit katu nebo zmrzlin a já jsem si ho samozřejmě musela dovést domů a večer jsme strávili v typické maličké restauraci, kde jsme ochutnali Okonomiyaki, což jsou tradiční placky z různých ryb, zeleniny či chobotnice, dělané na plotně přímo před vámi. Tokio mi přišlo zajímavý hlavně tím, že i přesto, že je to velmi rušné město se spoustou lidí a mrakodrapů, tak zde můžete najít krásné parčíky přímo v centru s různými buddhistickými chrámy a všelijakými sochami. Krásné jsou všude pověšené lampiony, který jsem si taky dovezla a už nám visí u vchodu do domu! Každopádně hned, jak přijdete zjistíte, že Japonci jsou moc milý a hrdý národ. A pro mě to bylo určitě vzpomínka na celý život.

Judita






Hirošima- památník dětským obětem atomové bomby.


Papírový jeřábi, které nosí k památníku lidé z celého světa.


Genbaku Dome- jediný dům, který ustál výbuch.








Tokio















2 komentáře:

  1. Jsem naprosto unešená a vidím, že mám i další sen <3
    Mimochodem fotka chlapečka se žlutým batůžkem je kouzelná!!!

    OdpovědětVymazat
  2. wua, super post, do Japonska som sa chcela vždy pozrieť, takže závidím! :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat