22. května 2015

#Newshoes


Jak jste si asi hned podle první fotky (vlastně i nadpisu) mohli všimnout, tak mám nové boty! Není to nic jiného než stará bílá klasika, ale já jsem jim stejně nemohla odolat. :) A aby toho nebylo málo, tak mám na sobě ještě jednu novou věc, což je tohle tyrkysové (?) tílko! Dovezl mi ho taťka z Ameriky, konkrétně ze San Diega, kam se  doufám taky jednou podívám.. Překvapující a skvělé je, že i když mi ho vybíral taťka suprově mi padne a mám z něho fakt radost!

Judita

PS: Už umím dělat na počítači křížek! Jupí! Jupí!







shoes- Converse, trousers- H and M, jacket- Reserved. T-shirt- Calvin Klein, bag- C and A, rings- H and M, Six

9 komentářů:

  1. converse sú klasika :) farba trička je super!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Conversky jsem vždycky chtěla! :) Však až si jednou přestanu kupovat mňamky (ve snu), tak si na ně našetřím (haha) a koupím (ale i sny se někdy stanou skutečností!:D) Moc Ti to sluší, líbí se mi Tvé vlasy :)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Love this beautiful and sportive outfit combo.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, moc ti to sluší. Mám úplně stejné boty, ale nechtěj vědět, jak budou za chvíli vypadat.. :-( :D

    OdpovědětVymazat
  5. converse are my all time favourites :) xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Co se dá dělat, bílé converse pro mě budou prostě vždycky nejhezčí :) moc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat