18. dubna 2015

Consider white T-shirt


Musím se přiznat, že na tento outfit jsem fakt pyšná, protože podle mě přesně vystihuje moji náladu. Tu náladu, kdy vím, že jaro už je opravdu tady a nestane se, že by nás najednou přepadly sněhové přeháňky jako minulý týden. Vlastně jsem si uvědomila, že outfity, kdy vyberu nějaký jednoduchý základ a doladím je různými třeba barevnými doplňky mě baví úplně nejvíc! A navíc, když se můj nový kabát, o kterém jsem psala minule, tak skvěle kombinuje..
Tohle tričko jsem si koupila v Zaře už asi v lednu. A řekla jsem si, proč vlastně nezauvažovat o bílém tričku!? Vždyť se hodí ke všemu a ještě má nápad! Takže ani nakonec nebylo o čem přemýšlet. :)

Judita







T-shirt-Zara,caot-Reserved,skirt-Spain,shoes-Baťa,backpack-Tally weijl

12 komentářů:

  1. Ten kabátek je fakt skvělý a outfit taky :) i když ty teploty v těchto dnech až tak jarně teda nepůsobily, alespoň u nás :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to tričko je úžasný :) Takové vtipné by mi vyhovovalo v šatníku taky :)) Vypadá to dobře s tím celým outfitem :))

    OdpovědětVymazat
  3. You look absolutely stunning!

    xoxo
    Chidiogo

    OdpovědětVymazat
  4. Nice outfit, dear! Love your blog! ^-^

    http://www.caterina-m.blogspot.com
    FB: https://www.facebook.com/caterinam.cestlavie

    OdpovědětVymazat
  5. Tričko je úžasné a skvelý outfit. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělý outfit, skvěle jsi to celé zkombilovala!

    OdpovědětVymazat
  7. ja tak žeriem ten tvoj kabát! a aj náušničky sú krásne!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. Výborný outfit! Vážně se mi to šíleně líbí. A souhlasím, že vzít pár jednoduchých kousků a doplnit je o něco, je snad ta nejlepší možná varianta.

    OdpovědětVymazat
  9. fotky máš dosbré, skús ale zmeniť dizajn.. :)

    OdpovědětVymazat