13. března 2015

Sunset


Před focením tohoto outfitu, mimochodem při krásném západu slunce, (který jsem Vám vyfotila) jsme byly s kamarádkou na výstavě v Moravské galerii. A všem, kdo jste z Brna ji vřele doporučuju. Byly zde vystaveny obrazy od jednoho malíře, které se vyznačovaly především svou vtipností a originalitou. No, však více si můžete přečíst zde.
Na sobě mám černé šaty, které jste již mohli vidět v dřívějším příspěvku. Mám je hrozně ráda, protože se skvěle kombinují a jsou neskutečně pohodlné, ale i přesto bych si chtěla koupit stejnou sukni, abych měla co nosit i v létě.

Hezký víkend, Judita








jacket,scarf,shirt- Reserved, dress- Ann Christine,shoes- Baťa, bag- CCC,hose- Calzedonia

5 komentářů:

  1. to už je u vás takové teplo ?

    OdpovědětVymazat
  2. To je focené už minulou neděli, kdy bylo už opravdu teplo :), ale teď se zase ochladilo. ((

    OdpovědětVymazat
  3. Super!!�� Johča V. :D PS: nevim jak jinak to mám komentovat než anonymní..��

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí bunda, sukně a kabelka :) Skvělý fotky

    OdpovědětVymazat
  5. super bundička a kabelka, ale košela sa mi nepáči
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat