15. března 2015

Spring wishlist


S přibývajícími stupni ukazující příchod jara mně přibyla i jarní inspirace. A proto jsem si pro Vás připravila jarní wishlist, do kterého jsem vybrala  pár věcí, co bych brzy ráda viděla ve své skříni! :)

1. Gold label coat Mohito
Pokud jste viděli jarní kolekci Mohita, tak víte, že tam těchto gold  label kousků mají víc, ale mně nejvíc nadchnula tato parka. Kromě toho nový jarní kabátek potřebuju jako sůl!


2. Black skirt Stradivarius
Jak jsem psala v minulém článku, že si chci koupit jednoduchou, volnou černou sukni, abych nekombinovala jen šaty, tak tato ze Stradivariuse mi přijde ke kombinování dokonalá.


3. White Converse
Poslední dobou se mi trend jakýchkoli Conversek začal opravdu líbit. Nad barvou jsem nemusela dlouho přemýšlet, jelikož bílá je klasika, která se navíc skvěle kombinuje. Akorát se teda bojím jak dlouho bude bílá bílou..


4. Gold/pearl rings H M
 S jarem mám i větší chuť nosit jakékoli šperky. Už jenom proto, že nejsou schované pod kupou vrstev oblečení. A tyhle prstýnky mi přijdou ideální, protože zlato a perličky vždycky šly ruku v ruce. :)

3 komentáře:

  1. Na perličky nedám dopustit, krásné prstýnky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing wishlist, those rings are gorgeous.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat