29. března 2015

Ready steady go!




Na co se připravit? Na článek o Amsterdamu se spoooustou fotek! Kde jsem byla od středy do pátku v noci. Však víc se dozvíte, jak říkám, v další článku. :)
V tomto outfitu mám na sobě leopardí šaty, které jste mohli vidět zde. Tentokrát je mám v kombinaci s černou. Také bych se chtěla zmínit o prstýnkách, které už jste mohli vidět dříve. Koupila jsem si je v Bratislavě před Vánocemi, když jsme tam byli na vánočních trzích (mimochodem doporučuju!). Ovšem náhoda je blbec, takže se mi stalo, že jsem  potom ten menší ztratila (jo, je fakt maličkej) a už jsem se s ním téměř rozloučila, ale asi po měsíci mě kamarádka mile překvapila s tím, že se po něm byla zeptat a našla ho! Takže je zase zpátky a přímo v tomto článku! :)

Judita

PS: Všimli jste si mé nové kamarádky lampy? :D









coat,sweater- Esprit,dress- H and M, bag- Humanic, shoes- s.Oliver,rings- Six, hose- Calzedonia 

5 komentářů:

  1. Tak to se na fotky moc těším!
    Tyhle jsou taky skvělý! Moc ti to sluší, perfektní kabelka se sukní! :)
    P.s. Fakt kočka, ta nová kámoška! :D

    OdpovědětVymazat
  2. pěkná kabelka i sukně, moc se mi líbí zvířecí vzory :)
    sluší ti to :*

    OdpovědětVymazat
  3. Máš ozaj krásnu farbu vlasov! :)
    A taktiež sa mi páči tvoj outfit, taký nevšedný a úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  4. You look terrific in this outfit. Amazing backdrop. Totally in love with the bag!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat