22. března 2015

Pink princess


Čas strašně rychle letí a já zjišťuji, že už je to tři měsíce od Vánoc, kdy jsem dostala tohle chlupaté růžové tričko! Jestli se ptáte proč, jsem Vám ho tu ještě nepředstavila, tak z jednoho prostého důvodu. Tohle tričko je skvělé a chic, ale je hrozně obří, takže se těžko dává pod kabát, a proto jsem čekala na teplejší počasí až nebudu potřebovat mít kabát na sobě.. :D

Předminulý týden jsem oslavila svoje narozeniny, ke kterým jsem si přála náramek od Pandory, který můžete vidět hned na první fotce. Je báječný a už se moc těším až si na něj dokoupím další přívěšky.

Příjemný start do nového týdne, Judita






coat,furry T-shirt, trousers- H and M, shoes- Baťa, bracelest- Pandora, lipstick- Maybelline

7 komentářů:

  1. Such a cool look. Love the vibrant color of your coat.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo!
    Tak ještě že jsi mi na blog napsala! Vítej v mém růžovém týmu, to zaprvé! :)
    A za druhé, strašně se těším, až budeš oceňovaná blogerka a já se budu chlubit, že jsem byla tvůj 5 čtenář! To budu borka! :D
    A já mám vždycky pravdu!! ;) :P

    Jsi fakt krásná, růžová je nej! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Já. to. miluju. Tvoje tričko! Je tak fluffy ♥ a růžový, aach. Nádhera, tleskám! :D A tenhle odstín růžový ti i perfektně ladí k vlasům.
    (Promiň, ok, budu krotit nadšení) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kabátek je naprosto úžasný! :o

    OdpovědětVymazat