28. února 2015

18 things about me

Dnes jsem se pro Vás rozhodla napsat poněkud netradiční článek. Došlo mi, že za chvíli budu mít blog rok a někteří z Vás o mně skoro nic neví, takže jsem dala dohromady 18 věcí, které mě nějak charakterizují. Tak doufám, že se o mně třeba dovíte něco, co jste ještě nevěděli a pokud už všechno víte, tak doufám, že Vás aspoň pobavím! :)

PS: Taky to můžete zkusit se takhle nad sebou zamyslet, překvapíte sami sebe.. :D

Judita


1. Hraju fotbal.
2. Jsem vegetariánka.
3. Nesnáším holuby, kačeny a pavouky.
4. Směju se věcem, kterým bych se smát neměla.
5. Bydlím v Brně.
6. Mám tři bratry.
7. Když se spálím od slunce, udělají se mi nový pihy.
8. Nevím,čím chci být.
9. Hrozně mi vadí, když lidi hodně nahlas telefonují v MHD.
10. Mám kočku - Nanynku.
11. Když mám dlouhý vlasy, chci je mít krátký a naopak.
12. Do sedmé třídy jsem nesnášela růžovou.
13. Chtěla bych studovat v zahraničí.
14. Když mám vztek, tak poslouchám punkrock.
15. Jinak je momentálně moje nejoblíbenější skupina The Naked and Famous.
16. I když se snažím jíst zdravě, tak hranolky jsou prostě hranolky. Tečka.
17. Mám blog právě 335 dní.
18. .. A samozřejmě miluju módu!

3 komentáře:

  1. Tiež nenávidím, keď niekto telefunuje tak nahlas :D akoby chcel, aby ho všetci počuli

    Michellee's kingdom

    OdpovědětVymazat
  2. Nice to get to know a little bit about you. I am totally with you about #9, so rude.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nemám ráda, když někdo telefonuje nahls v MHD :D :)

    PS: U mě na blogu práve probíhá GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat