11. ledna 2015

selection


Už na začátku prosince proběhl výběrový bazar brněnských blogerek. Kterého jsem se zúčastnila spíše pasivně, protože jsem byla nemocná. Ale koupila jsem si tam tento levandulově fialový overside svetr. Bohužel jsem se k jeho vyfocení dostala až teď. A to ještě focení bylo ohroženo opravdu silným větrem, takže většina fotek vypadala jako ta poslední.. :D Ale nakonec se jich pár přece jenom povedlo.

Užívejte jarní lednové dny!

Judita







coat-H and M,skirt-Reserved,shoes-Baťa,bag-Promod,nylons- Calzedonia

4 komentáře:

  1. K outfitu bych volia jednoduché punčocháče bez vzorů, takhle mi to už přijde moc překombinované :-) Ale svetr je super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Svetrík aj kabátik vypadajú super ale ja by som tiež zvolila iné punčochy.:-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych se také přiklonila k jednodušším punčocháčům :-). Ale kabátek se mi hrozně líbí :-).
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny

    OdpovědětVymazat