9. září 2014

Flowers? Yes!


Už jsem si řekla, že Vám tu žádný sliby dávat nebudu, protože je stejně neplním- pardon!
Tak, doufám, že to vynahradím tímto outfitem.. Tohle tričko jsem objevila v Zaře už tak v červnu, ale po dlouhém rozmýšlení jsem ho tam nakonec nechala. No, když jsem se tam vrátila v půlce prázdnin, bylo už slevněné. Ale taky poslední! A velikosti L. Nechat jsem ho tam nemohla. A tak je to sice moje jediné elkové tričko, ale zato teď mé nejoblíbenější. Co na něj říkáte vy? :)

Judita






T-shirt-Zara,shorts- Reserved, shoes- CCC, bag- Spain

3 komentáře:

  1. Podľa mňa vyzerá lepšie takto, ako keby si kúpila menšiu velkosť ! :3 Má to taký HIPSTER nádych :)

    OdpovědětVymazat
  2. Loving the cute tee. Perfect styled, casual yet chic and trendy.
    Happy weekend doll
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat