22. srpna 2014

No school...NO!


Tak já jsem se šťastně vrátila ze všech svých velkých prázdninových plánů a teď si užívám relax doma. :) Určitě vám tím to můžu  slíbit, že od teď bude mé blogování  opět pravidelnější a častější!
Jak se těšíte do školy? Já teda absolutně vůbec, i když to tak možná nevypadá, protože mám na sobě školní batoh a úsměv... :D No, abych se trochu oprávnila, tak tento outfit mám vyfocený už od začátku prázdnin a akorát jsem ho sem ještě nestihla přidat. Toto tričko a krycí podprsenka s plameňáky jsou moje úlovky z letních slev. Jak jste byli vy úspěšní v letošních slevách?

Já se těším na aktuálnější outfity a  užívejte prázdniny, co to jde!

Judita







rucksack- Tally weijl, T-shirt,shorts- Reserved,bra- Stradivarius,shoes-Baťa

4 komentáře:

  1. to tričko je parádní! a do školy se (kupodivu) těším moc, jen musím ještě zvládnout maturitu v září :D jdu do prváku na ČZU a snad ani do první třídy jsem se netěšila tolik! :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. The perfect casual summery look! Amazing top honey.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  3. krasny batoh!

    Pozyvam na koncoletnu Skin in Blossom giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já se do školy vůbec netěším, při pomyšlení, že je to už za 3 dny se mi chce brečet:D Jinak outfit je super a to tričko je parádní:)
    http://www.endavargova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat