27. července 2014

This must be mine!


Po dloooouhé době konečně outfitový článek! Bohužel jsem se k němu nemohla dostat dřív, protože jsem  až do teď měla dost nabité prázdniny a navíc i 14 dní z nich bylo bez elektřiny! ( Peklo! :D)
No, můžu Vám říct, že Chorvatsko jsem si užila opravdu naplno! Dokonce jsem nasbírala i nějaké mušličky, které na moři nejvíc miluju. A samozřejmě jsem otravovala bráchu s focením!
Tyto šaty jsem sehnala ve Vídni, když jsme tam byli jen na den a na nakupování bylo asi půl hodiny. Ovšem! Když jsem je uviděla věděla jsem, že budou moje, protože mají super střih, jsou leopardí a prostě dokonalý. A když jsem zjistila, že stojí pouhých 7 Euro bylo jasno. Doufám, že se Vám líbí tak, jako mně! :)

Nevím, jestli si ještě pamatujete, že jsem už docela dávno dělala koláž na plavky v různých obchodech, protože jsem i sama nějaké hledala. Ale samozřejmě jsem se pro nějaké do obchodů vydala pozdě a všechny, co jsem před tím viděla byly vykoupené. Tak své vyvolené jsem nakonec našla v Triumphu. Sice za ne úplně malou cenu, ale jsem s nimi  nanejvýš spokojená. Tak vám je ukážu na poslední fotce! ;)

Užívejte prázdniny!
Vaše Judita








Dress- H and M, scarf- s.Oliver,shoes- Pepe jeans

3 komentáře:

  1. I am swooning over your dress! It's marvelous! Love the bikini too, but the dress is TDF!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotografie! tebe to na nich veľmi pristane! a úžasne plavky!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. leopardí šaty jsou super, šátek bych klidně vynechala :-)

    OdpovědětVymazat