5. června 2014

Let's be beautiful!


Asi by se někdo z Vás mohl zeptat, proč jsem tento článek nazvala takhle. A k tomu je jednoduché vysvětlení-protože po tom,co jsem si tuhle košili koupila a oblíkla si ji poprvé, jsem si všimla, že na přišité cedulce Reserved je malým písmem napsáno právě: Let's be beautiful. Docela mě to potěšilo a rozesmálo! :)
Jinak jsem tentokrát, podle mě docela zdařile díky mé kamarádce změnila účes a taky díky tomu  krásně vynikly oranžové peříčkové náušnice. Co Vy také rády  nosíte francouzký cop a výrazné náušnice?

Judita

PS: Líp se mi tu cedulku vyfotit nepodařilo,tak se omlouvám.. ;)
PPS: Uhodnete,kdo je na přívěšku??








skirt-Esprit,shirt-Reserved,shoes-CCC,earring-Copenhagen,pendant-Six

2 komentáře:

  1. Francouzský cop jsem na sobě měl jednou, moc mi to nevyhovovalo.
    Přijde mi, že náušnice, ač výborně ladí barvou, trošku rozbijí celý jinak trochu více formální a usedlejší outfit.
    Lososová sukně je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta suken je super :) sluší ti to :-)
    http://coffeewaterfall.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat