23. června 2014

It's time to change!


V první řadě bych se chtěla omluvit za mojí víc než týdenní přestávku, ale znáte to- minulý týden byla poslední možnost něco udělat se známkami, takže  jsem se tomu věnovala naplno. Snad to přineslo nějaké výsledky :D.
Jinak jste si mohli hned na 1. fotce všimnout mého nového účesu, z kterého jsem nadšená a teď ho komentuje skoro každý, koho potkám stylem: "Já jsem tě vůbec nepoznala s tím novým účesem, ale sluší ti to!" nebo "Ty jsi ostříhaná? Vypadáš úplně jinak!" a tak podobně. No já si to jen užívám! :)
K outfitu: Mám na sobě svoje už hodně staré kalhoty s delším rozkrokem, které mě asi nikdy neomrzí a k nim jsem si  půjčila  mamčiny boty na tak akorát vysokém podpatku.
Tak si užívejte skvělého počasí a tento týden slibuji větší aktivitu! :)

PS: Na Facebooku můžete vidět jednu fotku z blížícího se článku!








trousers-Lindex,shoes-Baťa,T-shirts-H and M

2 komentáře: