18. května 2014

Photo book

Protože vždycky,když mám čas na focení outfitu je pořád vytrvalý déšť,tak jsem se rozhodla dnes vytvořit pro Vás takovou fotoknihu mých oblíbených fotek,které střádám poslední 2 měsíce.Snad se Vám budou líbit a třeba se i dozvíte něco víc o mně.. :)



1. Tuhle fotku jsem vyfotila úplně náhodou,když jsme šli fotit. Povedla se víc než jsem očekávala,tak z zní mám radost. (ale neodnesla jsem si ho,protože nesnáším holuby.. :D)


2. Mám kočičku,jmenuje se Nanynka a na to jméno aji slyší! Je hrozně krásná a rozmazlená. :)


3. Květinky v květináči,které máme na parapetu u okna. Kvetly asi už tak před měsícem a teď tam nic není,protože nám vždycky vydrží,tak na jedno vykvetení..


4. Moje oblíbená snídaně: mysly v jogurtu s marmeládou a nějaké čerstvé ovoce. Je to  rychlé a chutné.


5. Naše schránka ze zadní strany. (Všimla jsem si toho teprve nedávno.)


6. Bráchovy Vansky. Vždycky si je fotí,když jdeme fotit,tak je tady má..(ještě o tom neví-hihi! )


7. Můj malý Chanel.


8. Na donutech se mi víc líbí,jak vypadají než jak chutnají,proto si je skoro nikdy nekupuju,ale ta fotka je super!


9. :3


10. Ema (ten Čau čau) je pes mýho bratra. Opravdu vypadá jak lev nebo mědvěd a když s ní jdete každý se za Vámi otáčí.. :D

1 komentář:

  1. Ahoj, mohla by si si dat na blog svoj e-mail?

    OdpovědětVymazat