9. dubna 2014

Comic bag and rainy day


Asi si říkáte,čím je tato kabelka komická,když vypadá úplně normálně a hezky.. No tuhle kabelku jsem náhodou našla doma a hrozně se mi líbila. Pak mi mamka řekla,že ji nosila před hrozně dlouho dobou,ale už se jí nelíbí. Ovšem já jsem si ji hned zamilovala. Ale proč je komická- včera jsme šli do Vaňkovky a vejdu do prvního obchodu a hned na mě ty alarmový pípače ječí! Vůbec jsme nevěděli,čím to je než jsme uvnitř kabelky nenašli neodlepenou nálepku s kódem z obchodu. Tak jsme ji odlepili a vše bylo ok,ale trapas to byl teda dobrej.. Jinak focení při dešti je velmi o nervy záležitost. :D Ale snad se Vám budou fotky i přesto líbit.

Judita







suit,trousers-Reserved,blouse,scarf-S.Oliver,shoes-Deichman,Bag-C and A,earrings-New Zeland

Žádné komentáře:

Okomentovat