30. března 2014

First time


Ahoj!
Jmenuji se Judita. Mám hrozně ráda módu a fashion blog je to,co jsem dlouho hledala. Nevěděla jsem,jaký outfit si obléct jako první. A v tomto krásném jarním počasí jsem se rozhodla pro tuhle skvělou sukni. Dovezli mi ji rodiče ze Španělska a je, jak kdybych jsi ji vybírala sama. K ní jsem si nemohla vzít nic jiného než boty v téměř stejné barvě, roztomilé silonky s puntíky a moji oblíbenou kabelku. To je asi vše,co k tomu říci.

Snad se Vám budou mé příspěvky líbit a občas sem zajdete.. :)





shoes- Baťa,sweater-Esprit,bag-CCC,coat-H and M 

5 komentářů:

  1. Kabelka a parka - krásný! A ta sukýnka Ti vážně moc sluší :)
    Hodně štěstí v blogování a doufám, že tě to rychle neomrzí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký minimalistický design :)

    OdpovědětVymazat
  3. Preju hodne stesti pri pri blogovani a vitej mezi nami :-)

    www.changingroom.cz

    OdpovědětVymazat